Termes i condicions de compra

Enviaments gratuïts:
Per a compres superiors a 45€, l’enviament estàndard de 4 a 7 dies laborables serà gratuït. Aquesta oferta és només vàlida per a comandes a la península i Portugal.

Nota: No disponible per a Illes Balears, Canàries, Ceuta i Melilla.

Enviaments nacionals:

Península:
3,99 € (Enviament Estàndard 4 – 7 dies laborables)
5,50 € (Enviament Ràpid 2 – 3 dies laborables)
6,99 € (Enviament Urgent 24 – 48h laborables, si compres abans de les 14:00h)
Nota: En moments d’alta demanda, com Nadal o Sant Valentí, els enviaments poden experimentar algun retràs.

Detalls addicionals:
Els enviaments es realitzen a través de mensajeria privada GLS / MRW. Si necessites canviar l’adreça d’enviament després que la comanda hagi sortit, hauràs de pagar un suplement de 3,99 €.

Per a esdeveniments especials:
Compres relacionades amb noces, batejos i comunions poden tenir retrassos addicionals.

Fora de la península:

Balears: 12,95€ (3 – 5 dies laborables)
Enviaments internacionals:

Portugal: 4,50 € (24 – 72h laborables)
Resta d’Europa: 6,90 € (3 – 5 dies laborables)
Devolucions:
Tens fins a 30 dies naturals per comunicar-nos qualsevol incidència. El reembossament complet es farà mitjançant el mateix mètode de pagament original dins de 5 dies laborables.

Dret de desistiment:
Disposes de 14 dies per exercir el dret de desistiment sense necessitat de justificació. Si has rebut un producte defectuós, pots optar per una reparació, substitució, rebaixa del preu o devolució, totes aquestes opcions seran gratuïtes per al comprador.

Si tens qualsevol dubte o problema, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres.

Espero que aquesta adaptació en català sigui del teu interès. Si tens més preguntes o necessites aclariments addicionals, estic a la teva disposició.

Enviaments gratuïts: Per a compres superiors a 45€, l’enviament estàndard de 4 a 7 dies laborables serà gratuït. Aquesta oferta és només vàlida per a comandes a la península i Portugal.

Nota: No disponible per a Illes Balears, Canàries, Ceuta i Melilla.

Enviaments nacionals:

  • Península:
    • 3,99 € (Enviament Estàndard 4 – 7 dies laborables)
    • 5,50 € (Enviament Ràpid 2 – 3 dies laborables)
    • 6,99 € (Enviament Urgent 24 – 48h laborables, si compres abans de les 14:00h)

Nota: En moments d’alta demanda, com Nadal o Sant Valentí, els enviaments poden experimentar algun retràs.

Detalls addicionals: Els enviaments es realitzen a través de mensajeria privada GLS / MRW. Si necessites canviar l’adreça d’enviament després que la comanda hagi sortit, hauràs de pagar un suplement de 3,99 €.

Per a esdeveniments especials: Compres relacionades amb noces, batejos i comunions poden tenir retrassos addicionals.

Fora de la península:

  • Balears: 12,95€ (3 – 5 dies laborables)

Enviaments internacionals:

  • Portugal: 4,50 € (24 – 72h laborables)
  • Resta d’Europa: 6,90 € (3 – 5 dies laborables)

Devolucions: Tens fins a 30 dies naturals per comunicar-nos qualsevol incidència. El reembossament complet es farà mitjançant el mateix mètode de pagament original dins de 5 dies laborables.

Dret de desistiment: Disposes de 14 dies per exercir el dret de desistiment sense necessitat de justificació. Si has rebut un producte defectuós, pots optar per una reparació, substitució, rebaixa del preu o devolució, totes aquestes opcions seran gratuïtes per al comprador.

Si tens qualsevol dubte o problema, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres.

CONDICIONS GENERALS

Les presents condicions generals regulen l’adquisició dels productes i/o serveis oferts al lloc web bancmemoria.cat (d’ara endavant el lloc web), propietat de AUDIVIO MULTIMEDIA SLU, amb domicili al Carrerde Lleida, 25155 – l’Abagés, Espanya, amb CIF B25749193, que comercialitza els seus productes i serveis sota el nom comercial BancMemòria (d’ara endavant EL PRESTADOR).

Així mateix regula els drets i obligacions de les parts derivades de les operacions de compravenda concertades entre ells.

Tota persona que accedeixi a aquest lloc web assumeix el paper d’usuari (d’ara endavant L’USUARI), l’adquisició de qualsevol dels productes o serveis comporta l’acceptació plena i sense reserves de totes i cadascuna de les Condicions Generals que s’indiquen sense perjudici de l’acceptació de les Condicions Particulars que poguessin ser d’aplicació en adquirir determinats productes o serveis.

L’acceptació de la compra per part de L’USUARI suposa la manifestació de la seva voluntat de compra dels nostres productes o serveis i atorga plena eficàcia al contracte de compravenda que se subscriu entre les parts.

Aquestes Condicions Generals podran ser modificades sense notificació prèvia, per tant, és recomanable llegir atentament el seu contingut abans de procedir a l’adquisició de qualsevol dels productes o serveis oferts i guardar o imprimir les mateixes a través del següent enllaç:

COMUNICACIONS Per comunicar-se amb nosaltres, posem a la seva disposició diferents mitjans de contacte que detallem a continuació:

Tfno.: 931 76 76 44. Email: info@bancmemoria.cat 

Totes les notificacions i comunicacions entre L’USUARI i EL PRESTADOR es consideraran eficaces, a tots els efectes, quan es realitzin a través de qualsevol mitjà dels detallats anteriorment.

PRODUCTES I/O SERVEIS Els productes i/o serveis oferts, juntament amb les característiques principals d’aquests i el seu preu apareixen a la pantalla.

EL PRESTADOR es reserva el dret de decidir en cada moment els productes i serveis que s’ofereixin a L’USUARI. D’aquesta manera EL PRESTADOR podrà en qualsevol moment afegir nous productes o serveis als oferts actualment.

Un cop dins del lloc web i per accedir a la compra dels diferents productes o serveis, L’USUARI haurà de seguir totes les instruccions indicades en el procés de compra.

Productes personalitzats: La gran majoria dels nostres productes són personalitzats, havent d’elaborar cadascun d’ells d’una manera molt artesanal, sense passar per processos de fabricació en massa, cal tenir en compte que alguns colors no quedaran exactes als que veus a la pantalla a causa de la configuració de color de cada pantalla i la seva corresponent variació en cada impressió.

Embolcall de regal: Els embolcalls de regal (paper, llaços, cintes…) estan subjectes a disponibilitat dels nostres proveïdors, no podem garantir que siguin sempre els mateixos que es detallen en alguns articles, de manera que poden variar de forma i color.

PROCÉS DE COMPRA Per realitzar qualsevol compra al lloc web, és necessari que L’USUARI sigui major d’edat i amb capacitat per contractar.

A més serà precís que es registri a través d’un formulari de recollida de dades en el qual es proporcioni a EL PRESTADOR tota la informació necessària per a la compra; dades que en qualsevol cas seran veraces, exactes i complets sobre la seva identitat i que L’USUARI haurà de consentir expressament mitjançant l’acceptació de la nostra Política de Privacitat.

Per a la correcció de possibles errors en les seves dades, podrà accedir a la seva fitxa d’usuari mitjançant el nom i contrasenya facilitat/triat i procedir amb la correcció.

Els passos a seguir per realitzar la compra són:

Seleccionar els productes. Personalitzar amb la imatge que un vulgui. Fer “clic” al botó “afegir a la cistella”. Confirmar la comanda.

Registrar-se si encara no ho està. (Rebrà la confirmació al correu electrònic indicat) També podrà fer la comanda com a convidat. Indicar la forma d’enviament. Indicar forma de pagament. Fer “clic” Realitzar comanda”.

EL PRESTADOR emmagatzemarà electrònicament la comanda i estarà a la seva disposició al seu tauler de control al qual podrà accedir en qualsevol moment amb el nom i clau facilitada/triada en el procés de registre.

És recomanable que L’USUARI imprimeixi i/o guardi una còpia en suport durador del comprovant de recepció que rebrà pel correu electrònic indicat en el procés de registre immediatament després de confirmar la seva compra.

IMPORTANT: No ens fem càrrec de les faltes d’ortografia i absència de lletres o caràcters en les paraules o frases mal escrites pel client, en ser productes personalitzats, nosaltres copiem i enganxem el que el client escriu directament al seu producte. Si cal tornar a realitzar una reposició del producte per cometre aquestes faltes, el client se’n farà càrrec de les despeses ocasionades.

OFERTES Totes les ofertes indicades en aquesta web s’aplicaran durant tot l’any 2022 endavant.

FACTURACIÓ
L’usuari podrà triar si desitja factura en format paper o electrònic sense cap despesa addicional.

LLIURAMENT DE PRODUCTES Enviaments GRATUÏTS: Qualsevol compra superior a 45€ disposarà d’Enviament Gratuït Estàndard de 4 a 7 dies hàbils. (Només disponible per a comandes a península i Portugal)

No disponible per a Illes Canàries, Balears, Ceuta i Melilla.

Enviaments nacionals

  • Península:

Tots els nostres enviaments es realitzen mitjançant missatgeria privada GLS.

Disposem d’aquests tres tipus d’enviament:

Enviament Estàndard 4 – 7 dies hàbils a 3,99 € Enviament Ràpid 2 – 3 dies hàbils a 5,50 €
Enviament Urgent 24 – 48h* hàbils (Enviament mateix dia si compres abans de les 14:00h) a 6,99 €

  • L’enviament urgent 24/48h només estarà disponible per a península i se sol lliurar l’endemà hàbil. Les compres realitzades els divendres abans de les 14:00 s’entregaran el dilluns/dimarts, els dissabtes i diumenges no compten com a dies hàbils, les compres realitzades els dissabtes i diumenges es fabricaran el dilluns i s’entregaran el dimarts/dimecres. Cal tenir en compte que no es compten com a dies hàbils tampoc els dies festius nacionals, provincials o locals (Si a la teva localitat és festa l’endemà no se’t podrà fer el lliurament)

El nostre servei de missatgeria inclou dos intents de lliurament de forma gratuïta, procura si us plau estar al domicili o lloc de lliurament, si el servei de missatgeria intenta fer el lliurament dues vegades i no aconsegueix fer-lo, el paquet serà dipositat a l’oficina de GLS / MRW o ParcelShop (punt de recollida) més proper.

Si no pots anar a recollir-lo tu mateix i vols un tercer intent de lliurament, hauràs d’abonar el cost d’un nou intent de lliurament que serà de 3,99€.

No ens fem responsables dels canvis d’adreça a altres localitats una vegada enviat el paquet, si el client desitja canviar l’adreça de lliurament a una altra localitat o codi postal diferent quan el paquet està en trànsit haurà d’abonar un nou enviament perquè l’empresa de transport el reubiqui de nou.

No ens fem responsables de les entregues a temps o un dia determinat quan l’adreça de lliurament sigui incompleta o falti alguna dada o dígit per causes alienes a nosaltres.

Comandes realitzades per a Bodas, Baptismes i Comunions: Totes les comandes que es realitzin amb algun article per a noces, baptismes i comunions, depenent de la quantitat, podrà patir algun retard en el lliurament. És possible que la comanda s’allargui 1-2 dies més.

  • Fora de península:

Enviament Balears : 12,95€ (3 – 5 dies hàbils) S’usarà l’empresa de transport GLS

No realitzem enviaments a les Illes Canàries, Ceuta i Melilla

Enviaments internacionals

  • Portugal:
    4,50 € (24 – 72 hores hàbils) S’enviarà mitjançant l’empresa de transport GLS
  • Resta d’Europa: Enviem a aquests països (Àustria, Bèlgica, França, Alemanya, Itàlia, Luxemburg i Països Baixos)

6,90 € (3 – 5 dies hàbils)
Els enviaments internacionals es realitzaran mitjançant l’empresa GLS

  • Per a enviaments internacionals, el client és responsable de tots els drets duaners i impostos percebuts pel país de destinació.

Per tal d’evitar incidències en el lliurament (com ara adreces errònies, impossibilitat de trobar algú al domicili, etc.), és imprescindible emplenar correctament el formulari de compra, i és recomanable facilitar un telèfon de contacte a la casella corresponent. Així mateix, el seguiment de les comandes podrà realitzar-se a través de la pàgina web del transportista.

No acceptem cap responsabilitat per qualsevol retard o pèrdua en cas que ens proporcioni una adreça de lliurament incorrecta o el paquet ens sigui retornat per aquest motiu.

El client ha de notificar-nos immediatament si ha comès un error o necessita canviar la seva adreça de lliurament.

En el cas anterior d’adreça incorrecta o incompleta o qualsevol falta per part de l’usuari, sigui inclòs el cas que el paquet sigui retornat per persona absent o per no recollida a l’oficina del transport, per concertar un nou lliurament el client haurà de fer-se responsable de les despeses del nou enviament.

Si el client ha de desplaçar-se a l’oficina del transpotrista a recollir el seu paquet per causes alienes a la nostra empresa (destinatari absent, adreça incompleta, telèfon incorrecte, etc.) les despeses d’enviament no seran reemborsables.

Esdeveniments fora del nostre control raonable. No serem responsables de cap retard o incompliment de les nostres obligacions sota les presents condicions si aquests es deuen a esdeveniments que es troben fora del nostre control raonable. Tals com condicions climàtiques excepcionalment greus, conflictes laborals, guerres, incendis, explosions, actes o omissions pels quals no som responsables, el declarat anteriorment no afecta els seus drets legals.

Si en rebre la nostra comanda al seu domicili observa que li arriba trencat o deteriorat l’embalatge, ha de comprovar que els articles que al seu interior estiguin en perfecte estat: ni trencats ni deteriorats, indicant-ho en qualsevol cas, en l’albarà de recepció de la mercaderia com a observació.

Si passés que li arriben deteriorats o trencats pel transport ha de notificar-li al missatger de la companyia de transports i que ho detalli igualment en l’albarà de lliurament.

EL PRESTADOR garanteix que tots els seus productes han estat enviats des del nostre magatzem en perfectes condicions i amb els embalatges sense defectes. Si succeeix qualsevol de les dues circumstàncies expressades anteriorment (defectes en el lliurament) haurà de notificar-nos-ho perquè reclamem a l’assegurança del transport els danys ocasionats i estudiïn el cas. En qualsevol dels casos, podrà optar pel canvi del producte o la devolució de les quantitats abonades.

EL PRESTADOR no es fan responsables d’aquells retards que s’ocasionin com a conseqüència d’actes no controlables per la seva banda entre els quals poden incloure’s entre d’altres: condicions meteorològiques, vagues, bloquejos, incidències duaneres, causes de força major. En el supòsit que es coneguin les mateixes o puguin ser previstes se li ho farem saber com més aviat millor.

SEGUIMENT DE LA COMANDA. (No sempre disponible) És imprescindible per al seguiment de la comanda facilitar una adreça de correu electrònic vàlida, les empreses de transport enviaran a aquest correu electrònic el localitzador i l’adreça web o URL on poder conèixer la ubicació de la comanda.

Per defecte farem servir sempre l’adreça de correu electrònic que indiqui en el procés de registre.

DISPONIBILITAT I SUBSTITUCIONS PRODUCTES EL PRESTADOR pretén garantir la disponibilitat de tots els productes que estan publicitats. No obstant això, en cas que qualsevol producte sol·licitat no estigués disponible o si el mateix s’hagués exhaurit en concórrer circumstàncies excepcionals de multi comanda interactiva o aquelles altres que provoquin la fi d’existències del producte L’USUARI podrà optar per:

.- Adquirir un producte de característiques similars.

PROCÉS DE COMPRA 

.- Esperar a reposar l’estoc.

.- Devolució del pagat, si és el cas.

En aquest últim cas, la comanda i el contracte subscrit entre les parts quedaran sense efecte en virtut de la present clàusula resolutòria, restituint íntegrament al client en cas de prepagament les quantitats pagades pel mateix, sense que procedeixi a favor de cap de les parts indemnització alguna en concepte d’incompliment de contracte, dany emergent o lucre cessant ni s’entengui el pagament realitzat pel client com a arrhes penitencials.

Les comandes seran cancel·lades en qualsevol d’aquests supòsits:

.- No es pot realitzar el lliurament quan aquesta s’intenta en tres ocasions.

.- No ha estat possible contactar amb el client en els 9 dies hàbils posteriors al primer intent fallit de lliurament.

.- No s’ha procedit a la transferència de l’import de la comanda als deu dies hàbils posteriors a la data d’aquesta.

PREUS, DESPESES I IMPOSTOS Els preus dels productes o serveis expressats al lloc web porten l’IVA INCLÒS en vigor en el moment de produir-se el mateix.

A l’hora de formular la comanda se n’addicionaran els mateixos i s’expressaran desglossats. En qualsevol cas la factura que rebrà el client tindrà clarament identificats la base imposable, el tipus impositiu, la quantia de l’impost, qualsevol altre despesa com els de transport o addicionals per la forma de pagament a pagar així com el total de factura.

Les comandes s’atendran per rigorós ordre de recepció.

DESPESES D’ENVIAMENT El cost dels enviaments depèn del lloc de destinació, el volum i pes de la comanda així com de la urgència en el lliurament:

Enviament Estàndard 4 – 7 dies hàbils a 4,50 € Enviament Ràpid 2 – 3 dies hàbils a 5,50 € Enviament Urgent 24/48h* hàbils (Enviament mateix dia si compres abans de les 14:00h) a 6,99 €

No obstant això, abans de la confirmació de la comanda es mostrarà aquesta informació i la corresponent factura anirà detallada.

FORMES DE PAGAMENT Amb targeta de crèdit, Visa, Mastercard o Euro6000; només ha de facilitar-nos el seu número de targeta i la data de caducitat. En aquest cas, les seves dades seran xifrades i enviades sota servidor segur al TPV de la nostra entitat bancària. Si calgués realitzar qualsevol devolució o cancel·lació de la comanda, l’import es reemborsarà a través de la mateixa targeta de pagament.

PayPal, és una empresa nord-americana pertanyent al sector del comerç electrònic per Internet que permet la transferència de diners entre usuaris que tinguin correu electrònic, una alternativa al tradicional mètode en paper com els xecs o girs postals.

Contra reemborsament (Només per a comandes a Espanya peninsular). Aquest mètode de pagament té un cost addicional de 2,50€ i no està disponible per a productes personalitzats.

Bizum

POLÍTICA DE DEVOLUCIONS I DESISTIMENT Segons estableix la normativa, L’USUARI tindrà dret a DESISTIR del contracte durant un període màxim de 14 dies naturals (a partir del dia de la seva recepció i segons el calendari oficial del lloc on s’ha lliurat el bé), sense necessitat d’indicar el motiu, a través de l’operador logístic que el va subministrar i sense incórrer en cap cost, excepte els previstos en l’art. 107.2 i 108 del RD1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text referit de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris.

art.107: L’empresari reemborsarà tot pagament rebut del consumidor i usuari, inclosos, si escau, els costos de lliurament, sense demores indegudes i, en qualsevol cas, abans que hagin transcorregut 14 dies naturals des de la data en què hagi estat informat de la decisió de desistiment del contracte del consumidor i usuari de conformitat amb l’article 106.

art.107/2:

No obstant el que es disposa en l’apartat 1, en cas que el consumidor i usuari hagi seleccionat expressament una modalitat de lliurament diferent a la modalitat menys costosa de lliurament ordinari, l’empresari no estarà obligat a reemborsar els costos addicionals que d’això es derivin.

Durant aquest període, L’USUARI podrà comunicar a EL PRESTADOR la seva decisió de desistir del contracte emplenant per a això el formulari que es troba al final d’aquest document i enviant-lo a l’adreça de correu electrònic facilitada en aquestes condicions generals, podent retenir el reembossament fins a haver rebut els productes o prova del retorn.

L’USUARI haurà de procedir a la devolució dels productes com a molt tard en el termini de 14 dies naturals a comptar des de la data que va comunicar la seva decisió de desistiment.

EL PRESTADOR comunicarà a L’USUARI en suport durador un acusament de rebuda d’aquest desistiment.

El desistiment implica que EL PRESTADOR procedirà a la devolució de l’import ja abonat pel client en un termini màxim de 14 dies naturals comptats a partir del següent al que rebi el producte (lliurament material del bé) o hagi contractat el servei, seguint el mateix procediment triat per al seu abonament o mitjançant la indicada per L’USUARI.

L’USUARI haurà de procedir a la devolució dels productes com a molt tard en el termini de 14 dies naturals a comptar des de la data que va comunicar la seva decisió de desistiment.

Garanties de devolucions: Acceptem devolucions de tots els articles excepte els productes personalitzats i els destinats a ús íntim.

Per procedir a la devolució d’un producte haurà de trobar-se en perfecte estat i amb el seu corresponent embolcall original, amb tots els seus accessoris i sense haver estat utilitzat. Si el producte no fos lliurat en el seu embolcall original, el reembossament no s’efectuarà pel 100% del valor total del producte.

El termini per exercir aquest dret és de 14 dies naturals des de la recepció del producte.

Es realitzarà un reintegrament per l’import total de la compra (preu del producte més les despeses d’enviament)

El temps per realitzar el reembossament no podrà excedir-se de 14 dies naturals des de la comunicació del client per retornar el o els productes.

El reembossament ser realitzarà pel mateix mitjà de pagament emprat per l’usuari o tret que l’usuari hagi disposat expressament el contrari i sempre que l’usuari no incorri en cap despesa com a conseqüència del reembossament.

Per a pagaments contra reemborsament, l’usuari ens haurà d’indicar un número de compte per poder efectuar l’ingrés.

Per procedir a la devolució d’un producte és imprescindible que el mateix es trobi en perfecte estat i amb el seu corresponent embolcall original, amb tots els seus accessoris. Si l’article arriba danyat o en mal estat podrà patir una depreciació del seu preu original.

Per determinar la naturalesa, les característiques i el funcionament, L’USUARI només haurà de realitzar aquestes manipulacions i inspeccions dels béns que les que s’admetrien en un establiment mercantil

És obligatori retornar els productes protegits correctament i no acceptarem cap paquet que manqui d’algun dels elements d’identificació del remitent (nom, cognoms, adreça, número de comanda).

Determinats productes del lloc web podrien estar exempts de dret de desistiment:

Aquest dret no és aplicable en tots els casos. Existeixen les següents excepcions:

.-El subministrament de béns confeccionats d’acord amb les especificacions del consumidor i usuari o clarament personalitzats.

.- Quan s’ha contractat un servei i ha estat totalment executat per l’empresari (ex. un servei de lampisteria contractat telefònicament que ja ha estat prestat íntegrament pel professional).

.- Subministrament de béns o prestació de serveis el preu dels quals depèn de fluctuacions del mercat financer que l’empresari no pot controlar.

.- Béns que puguin deteriorar-se o caducar amb rapidesa.

.- Béns que hagin estat despresos i no puguin ser retornats per raons de salut o higiene (ex. roba interior, raspall de dents…)

.- Béns que tenint en compte la seva naturalesa s’hagin barrejat de manera indissoluble amb uns altres.

.- Enregistraments sonors, de vídeo o programes informàtics que hagin estat despresos o continguts digitals online.

.- Premsa diària, revistes…

.- Contractes celebrats mitjançant subhastes públiques.

.- Serveis d’allotjament, transport de béns, lloguer de vehicles, menjars o serveis d’oci si en el contracte es preveu la seva execució en una data o període específic.

Formulari de desistiment:

(Si desitges desistir del contracte, pots emplenar i enviar-nos el present formulari) – A l’atenció de personalizatufunda, Carrer Trilladors 17B, 06480 Montijo (Badajoz), o al correu electrònic: info@personalizatufunda.cat )

Per la present li comunico/comuniquem () que desisteixo de la meva/desistim del nostre () contracte de compravenda del següent producte ()/: – comanda el ()/rebut el (*) – nom del consumidor o consumidors – Adreça del consumidor o dels consumidors – Data – Signatura (si es presenta en paper)

També pots emplenar i presentar el formulari de desistiment o una altra declaració inequívoca online mitjançant el formulari de contacte de la nostra pàgina web. Si la comunicació de desistiment la presentes online, t’enviarem un acusament de rebuda sense demora indeguda. (ex. correu electrònic). Per complir el termini de desistiment, n’hi ha prou que la comunicació relativa a l’exercici del dret de desistiment sigui enviada abans que venci el termini de desistiment.

Si desitges descarregar-te el formulari en format PDF “Clica aquí”

Conseqüències del desistiment

En cas de desistiment per part teva, procedirem a reemborsar-te els pagaments que hagis efectuat, inclosos els costos de lliurament sense cap demora indeguda i, en tot cas, dins dels 14 dies a partir de la data en què hayamos estat informats de la teva decisió de desistir del present contracte. El reembossament es realitzarà en el mateix mètode de pagament o transferència bancària fent servir el número de compte que ens proporcionis, excepte que s’hagi acordat expressament una altra cosa. No et cobrarem cap despesa com a conseqüència del reembossament. Podrem retenir el reembossament fins que haguem rebut els productes, o fins que hagis presentat una prova del retorn dels productes, segons quina condició es compleixi primer.

Els productes hauran de ser retornats o lliurats com a molt tard en el termini de 14 dies a partir de la data en què ens comuniquis la teva decisió de desistir del contracte.

Es considerarà complert el termini si efectues la devolució dels productes abans que hagi conclòs el termini de 14 dies. Assumirem el cost de la devolució.

Només estàs obligat a cobrir la depreciació en el valor dels productes si la depreciació és conseqüència d’una manipulació inadequada de la mercaderia en examinar el seu estat, propietats i funcionament.

GARANTIA Si creu que la informació que apareix als articles de la nostra botiga és insuficient si us plau sol·licitin-nos que l’ampliem posant-se en contacte amb el nostre Servei d’Atenció al client de a través de les vies indicades en aquestes condicions generals.

S’exclouen de les garanties els productes consumibles, les deficiències ocasionades per ús o manipulacions indegudes, connexió a la xarxa elèctrica diferent a la indicada, instal·lació incorrecta o els defectes derivats de tota causa exterior.

En tal cas, si has rebut un producte defectuós, podries triar entre una reparació, substitució, rebaixa del preu o devolució total de l’import d’aquesta compra, totes aquestes opcions seran totalment gratuïtes per al comprador.

error: Contenido protegido